:)

:)
Olkaziom2 i DanceLaluna

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Metamorfoza dominiastefka

Metamorfozę zrobiła olkaziom2

Przed. Jak najbardziej podoba mi sie twoja doll. Tylko ominełaś jeden mały szczegół ... Nie widzisz, że te usta są ohydnę ?
                                                               Ocena 9/10



Po. Nie mogłam niestety zmienić tych ust, ale zmieniłam kolor. Pomalowałam oczy lekkim różowym cieniem.I dałam trochę różowego pudru.












      TERAZ STRÓJ

Przed.Taki se. Nie podobają mi się te buty można powiedzieć, że są okropne.Sukienka nawet ładna. Torebka jest ohydna.Okulary są śliczne tak samo jak bransoletki.                                                               Ocena 6/10

Po. Teraz wyglądasz ślicznie. Założyłam świetną kurteczkę z ELLE. Ciemno-niebieską sukienkę.Odjazdowe rajtki  i moje ulubione oxy i buty .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz