:)

:)
Olkaziom2 i DanceLaluna

niedziela, 14 sierpnia 2011

Metamofoza Alena155

Przed: Napiszę szczerze; nie podoba mi się. Brzydkie usta, pomalowane okropnym błyszczykiem, do tego te sztuczne rzęsy. To jest passe .. Zmień brwi koniecznie ! :o 
                                                            ocena: 5/10












  








Po: Nie masz ładnych pomadek, dlatego usta są niepomalowane. Oczy w kolorach lata; żółć, zieleń, róż. Ściągnęłam te okropne rzęsy, zastąpiłam je tuszem do rzęs. Na koniec uroczy kwiatek, idealnie komponujący się z czernią na włosach.












                         Przed: Kompletnie nie mój styl. Do tego spodnie wychodzące z butów :p Masz dużo ciuchów, mozesz wyczarować coś naprawdę ładnego :)




 
Ocena: wstrzymam się :P








 Po: Lubię te spódniczkę. Fajnie wygląda z tą białą koszulą i złotym paskiem. Do tego pasująca torebka z kwiatowym wzorem i moje ulubione buty. Polecam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz